Odlomak

UVOD

U savremeno doba kompanije se sve vise suocavaju sa raznim izazovima kako da budu korak ispred konkurencije. Na tom putu kompanije primenjuju razlicite tehnike nadmetanja kako bi dobile sto vecu naklonost potrosaca. U doba krize kompanije zele da svoje troskove snize sto je vise moguce a da ostvare sto vecu dobit.
Radi uspesnosti kompanije jedan od njenih osnovnih zadataka jeste redovno sastavljanje finansijskih izvestaja, njihov redovan pregled I analiza kako bi uvideli svoje sanse u buducnosti ili eventualno ispravili greske koje su nacinjene u proslosti I sprecili njihovo ponovno pojavljivanje.
U ovom radu pokusacemo da prikazemo analizu izvestaja kompanija za proizvodnju namestaja Forma Ideale I Napredak Pozega I da prikazemo njihovu konkurentsku borbu na trzistu.

Forma Ideale: Vizija preduzeća kao i preduslov za njegov dalji razvoj, predstavlja kvalitetan asortiman proizvoda, kao i ugled među kupcima i dobavljacima u zemlji i inostranstvu.

Podršku njihovoj viziji kompanija vidi u savremenom modelu organizovanja, kompetentnom menadžmentu i stručnoj osposobljenosti zaposlenih. Zbog toga oni u budućem periodu ulazi sa velikim ambicijama da se proširi na druga tržista, da osvaja nove tehnologije i prihvata svetske standarde kako bi postala vodeća kompanija u delatnostima koju obavlja.
Misija preduzeća je obezbeđivanje proizvoda i usluga koji zadovoljavaju potrebe, očekivanja i zahteve kupaca. Svoj celokupan uspeh delimo sa drugima – podržavamo razne sportske manifestacije i turizam.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari