Odlomak

U ovom seminarskom radu opisaćemo jedan veoma važan pojam u marketingu, a to je brend. Veoma često se zapitamo koja su imena brendova, šta oni znače u modernoj ekonomiji, a posebno u marketingu? Možemo da upotrebimo definiciju: brend je ime, fraza, dizajn, simbol ili bilo koja druga osobina koja identifikuje robu i čini je drugačijom od robe drugih proizvođača. Ali brend je mnogo više od toga. Pored samog proizvoda, brend uključuje i kvalitet kompanije i njenih proizvoda, način poslovanja i komunikaciju sa tržištem, sa krajnjim potrošačem.
Možemo primetiti da je reč brend u poslednje vreme veoma aktuelna, predstavlja našu svakodnevnicu i nešto od čega smo svi mi, kao potrošači, veoma zavisni. Svaki dan čujemo raznorazne reklamne poruke koje nas usmeravaju na to koje proizvode da kupujemo i za koje robne marke da se opredeljujemo. Hteli mi ili ne, to je jače od nas, a objektivno gledano, u takvoj masi proizvoda i treba da postoje neki kriterijumi prema kojim bi potrošač trebalo da razlikuje proizvode.
Smatra se da je danas najznačajnija funkcija marketinga baš izgradnja brenda.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari