Odlomak

Tržište, prema najkraćoj definiciji, predstavlja mesto gde se susreću ponuda i tražnja. Kupovina i prodaja se mogu obavljati i bez prisutnosti robe (na berzama npr.), pa čak i bez neposrednog kontakta kupaca i prodavaca, kao pri kupovini prema katalogu, putem telefona, faksa, interneta i slično. Zbog toga se tržište definiše kao stalan i organizovan oblik dovođenja u kontakt ponude sa tražnjom roba i usluga. Tržište je istovremeno i mehanizam kojim se regulišu odnosi prodavaca i kupaca u uslovima u kojima učesnici razmene ili kupoprodaje ostvaruju svoje ciljeve i interese, zbog kojih i stupaju u međusobne odnose.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Mikroekonomija Prof. dr Eldin Dobardžić
  • Školska godina: Prof. dr Eldin Dobardžić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Čačak,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Čačku  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari