Danas, u procesu globalizije, značajnu ulogu ima razvoj savremenih sredstava komunikacije a posebno elektronski način komunikacije koji iz korijena mijenjaju potojeće stanje na globalnom tržišu. Sam uticaj komunikacionih i informacionih sredstava na svjetsku privredu se da naslutiti zato što ono zalazi u tradicionalne djelatnosti odnosno na djelatnosti kod kojih nije bilo moguće radnije implementirati nove tehnologije. Jedna od tih djelatnosti je upravo trgovina.

U savremenom poslovanju nastoji se preći sa mehaničkog na elektronski način poslovanja, što je dovelo do ubrzanog prodiranja tehničkog progresa u samu trgovinu. Sve se više razvijaju elektronske prodavnice koje imaju veliki značaj za krajnje potrošače, ali sa time se javljaju i novi problemi koji su vezani za sigurnost i transakcije koji se na taj način obavljaju. U ovom radu ćemo Vam predstaviti pojam i ulogu e-trgovine u svijetu, njene prednosti, ograničenja kao i njene modele.

 

 

Prijavi se

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte