Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 25. novembar 2016. Prijavi dokument
Sve do pojave klasičnih oblika turizma ni u drugim granama ni delatnostima nije funkcionisalo tržište. U feudalnim odnosima, kada se nije znalo za raspoloživi dohodak i slobodno vreme, koji su indikatori razvoja turizma, i u literaturi i u praksi, se ne pojavljuju tržišni turistički odnosi, tj odnosi turističke tražnje i ponude. U punom zamahu industrijske revoluije, kada je proizvodnja omogućila viškove dohotka, pojavljuje se i pitanje kako taj dohodak raspodeliti, a naručito kod onih zaposlenih koji su imali više sredstava za dohodak od onih koja su im bila potrebna za zadovoljenje čistih egzistencijalnih potreba. Tada se osim tog viška sredstva pojavljuje i višak slobodnog vremena, koji može da se iskoristi za potrebe rekreacije, zabave i odmora. Tada nastaje i turizam kao ekonomska kategorija, a samim tim i inicijalni oblici turističkog tržišta.
Tržište se sastoji od velikog broja prodavac i kupaca različitih roba i usluga, na kome se prodaju i kupuju te robe i usluge po određenoj ceni. Zbog toga, ekspanzija tržišne filozofije je obuhvatila sve oblike roba i usluga, uključujući hranu, kuće, odeću, transport, obrazovanje, medicinsku negu i ostalo.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.