Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio zozon1992 01. januar 2016. Prijavi dokument
UVOD
Komunikacija je jedna od najvažnijih veština globalnog lidera koja u velikoj meri determiniše njegov uspeh. Ako lider nije sposoban da komunicira sa svojim sledbenicima, tada ni najbolja strategija ili plan ništa ne vrede. Dobra komunikacija uključuje razumevanje ljudi i njihovih stilova, razumevanje kulture, dobru informisanost, razmišljanje i stvaranje ispravnih procena, održavanje sastanaka i učestvovanje u njima, obaveštavanje drugih, razumevanje načina prenošenja informacija, slanje neformalnih poruka, slušanje i pozitivan način gledanja na stvari, i dr. Efikasna međukulturna komunikacija je veoma bitna sa stanovišta rada u multikulturnom okruženju, s obzirom da se loša komunikacija najčešće dešava među ljudima iz različitih država ili različitog rasnog porekla.
Savremenu privredu i savremeno poslovanje karakteriše globalno tržište i međunarodna saradnja sa velikim kompanijama. Zbog toga je veoma bitno da se razume njihova kultura. Kultura je veoma važan element u poslovanju sa međunarodnim kompanijama. Svaki govor je potrebno prilagoditi kulturi date zemlje, a to isto važi za neverbalnu komunikaciju. Ono što je u nekoj kulturi prihvatljivo, ili pohvala, u nekoj drugoj kulturi može da bude uvreda. U nastavku rada će biti upravo reči o tome kako treba da se prilagodi neverbalna komunikacija modernism kompanijama i kompanijama koje posluju na međunarodnom tržištu.
Savremena, takozvana “digitalna” kultura, donosi sa sobom neke značajne promene u različitim sferama života, ali čini se da najveće interesovanje pobuđuju promene vezane za način komunikacije. U javnosti se postavljaju razna pitanja; od toga koliko je “zdrava” komunikacija koja se ostvaruje na ovakav način, preko toga koliko je autentična, do toga koliko je, na kraju, bezbedno komunicirati ili se na kraju čak i sresti uživo sa osobom koju ste upoznali preko Interneta.
1. ELEKTRONSKO POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Pod poslovnom komunikacijom se podrazumeva raznmena ideja, informacija i podataka, razmena mišljenja, kao i davanje saveta i instrukcija sa ciljnim grupama korišćenjem simbola, signala ili slika i na taj način ostvarili ciljevi kompanije. Poslovna komunikacija je veoma bitna u poslovanju svakog preduzeća. Ovoj vrsti komunikacije je potrebno posvetiti posebnu pažnju. Pod poslovnom komunikacijom se podrazumeva razmen informacija i komunikacija sa poslovnim saradnicima unutar preduzeća, kao i komunikacije između kompanije i klijenta, ali se pod njom podrazumeva i komuniciranje kompanije sa poslovnim partnerima, državnom upravom.
Osnovni cilj i zadatak svakog preduzeća jeste da održi i da zadrži dobre poslovne odnose i komunikacije sa klijentima i širom javnosti. Putem dobre poslovne komunikacije, sa klijentima i javnosti se razvijaju dobri poslovni odnosi.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio gujder 22. decembar 2024.
Objavio juliarmin 14. januar 2025.
Objavio SkazY 14. januar 2025.
Objavio milancet 14. januar 2025.
Objavio makii005 14. januar 2025.
Objavio makii005 14. januar 2025.
Objavio juliarmin 14. januar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.