Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio kelvinklajn 22. jun 2012. Prijavi dokument
Kompanije kao što su “CPC International” i “Coca-Cola” ostvaruju preko 60 procenata
prodaje na internacionalnim tržištima. Za kompanije kao što su “Philips”, gigant elektronske
industrije i “Nestle”, švajcarski prehrambeni magnat, od kritične su važnosti internacionalna
tržišta. I uopšte, najuočljiviji trend današnjeg poslovanja je rastuća globalizacija tržišta roba i
usluga širom svijeta.Među prvim internacionalnim kompanijama najveći je broj američkih. Ipak,
danas, najveći izazov u oblastima mnogih industrijskih grana čine japanske i evropske
kompanije.
Viši stepen oslanjanja na globalne resurse za rezultat ima razvoj kompleksnih logističkih
sistema projektovanih za potrebe korišćenja prednosti koje pružaju razlike u cijenama radne
snage, proizvodnje i sirovina u različitim zemljama, kao i radi korišćenja prednosti povećane
efikasnosti internacionalnih, transportnih i komunikacijskih mreža. Proizvodnja „Dell“ računara
uslovljena je faktorima proizvodnje iz različitih zemalja. „Thompson Consumer Electronics“
proizvodi se sklapaju u zemlji koja je miljama daleko od zemlje u kojoj se proizvode inputi.
Postoji još mnogo primjera koji potvrđuju značaj komparativne prednosti faktora proizvodnje i
jedno je sigurno – sve kompanije imaju potrebu za globalnom perspektivom prilikom
strategijskog planiranja svog marketinga.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.