Odlomak

 DELATNOST   FIRME
Hotelijerstvo spada u sektor uslužnih delatnosti. Tako bi na pitanje recepcioneru:“Šta prodajete?“ Odgovor trebao da glasi:“Iskustvo.“ , a ne „Sobe“ ili slično.Fokus se sa proizvoda (nežive stvari) prenosi na emocije, lični doživljaj, tj. Na kvalitet usluge.
Zbog toga danas ovakve firme sebi nesmeju da dozvole da ignorišu kvalitet, s’toga standardi pomažu u održavanju konzistentnosti i izbegavanju grešaka.
Hoteli ustvari prodaju iskustvo, nezaboravno iskustvo. Zaposleni su ti koji imaju sposobnost i mogućnost da utiču na doživljaj gosta, tako što će stvarati nezaboravne utiske a prilika ima bezbroj jer hoteli rade 365 dana godišnje , 24 h dnevno.
Osnovna delatnost hotela Djerdap je ugostiteljstvo i pružanje ugostiteljskih usluga.Hotel se osim smeštaja i usluge individualnih gostiju bavi i organizacijom:

  •     Sportskih priprema (fudbal, košarka, odbojka, plivanje,itd)
  •     Djačkih ekskurzija
  •     Rekreativnih nastava
  •     Radničko sportskim igrama
  •     Seminara
  •     Poslovnih sastanaka
  •     Prezentacijom
  •     Rraznih vrsta proslava (svadbe, organizacija prazničnih proslava itd.)

Savremeno  turisticko trziste izlozeno je sve ostrijim uslovima poslovanja. Uspesnost hotelskih preduzeca  u  sve vecoj meri zavisi od izbora zaposlenih.
Svi hoteli bez obzira na specificnosti koje ih karakterisu mogu razvijati  sopstvenu strategiju nastupa na turistickom trzistu, izgradjenu na bazi segmentiranja turistickog trzista .
Poslovanje u uslovima ostre konkurencije namece kao imperative konkurentske prednosti za sve  hotele.
Menadzment i marketing strategije usmeravaju se direktno na potrosaca-korisnika usluga, u cilju uspostavljanja poslovne performanse kroz isporucenu superiornu vrednost kojom se ostvaruje satisfakcija i lojalnost potrosaca.

 

 

 

 

DEFINISANJE   PROBLEMA
Programi orijentacije I socijalizacije su od velike vaznosti za uspesnost zaposlenih kao I za postizanje ciljeva kompanije. Kroz dobro planirane I organizovane procese menadzment ljudskih resursa daje veliki uticaj na maksimiziranje profita kroz efektivno obavljanje poslovnih aktivnosti od strane zaposlenih.
Svi znamo da je svrha informacione tehnologije “pravljenje novca” a tajna poslovnog uspeha u digitalnom- informatickom dobu je dobar informacioni sistem. Tajna uspesnog savremenog informacionog sistema je savremena infrastruktura bazirana na personalnim racunarima I internetu.
Tokovi I proticanje informacija su “krvotok” svake firme I omogucava najoptimalnije iskoriscavanje ljudskih potencijala. Od nacina prikupljanja obrade  I upotrebe informacija zavisi da li ce organizacija biti pobednik ili gubitnik. Bas se u ovome vidi problem u hotelu “Djerdap” iz  Kladova.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari