Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio majmunce255 21. januar 2014. Prijavi dokument
DELATNOST FIRME
Hotelijerstvo spada u sektor uslužnih delatnosti. Tako bi na pitanje recepcioneru:“Šta prodajete?“ Odgovor trebao da glasi:“Iskustvo.“ , a ne „Sobe“ ili slično.Fokus se sa proizvoda (nežive stvari) prenosi na emocije, lični doživljaj, tj. Na kvalitet usluge.
Zbog toga danas ovakve firme sebi nesmeju da dozvole da ignorišu kvalitet, s’toga standardi pomažu u održavanju konzistentnosti i izbegavanju grešaka.
Hoteli ustvari prodaju iskustvo, nezaboravno iskustvo. Zaposleni su ti koji imaju sposobnost i mogućnost da utiču na doživljaj gosta, tako što će stvarati nezaboravne utiske a prilika ima bezbroj jer hoteli rade 365 dana godišnje , 24 h dnevno.
Osnovna delatnost hotela Djerdap je ugostiteljstvo i pružanje ugostiteljskih usluga.Hotel se osim smeštaja i usluge individualnih gostiju bavi i organizacijom:
Savremeno turisticko trziste izlozeno je sve ostrijim uslovima poslovanja. Uspesnost hotelskih preduzeca u sve vecoj meri zavisi od izbora zaposlenih.
Svi hoteli bez obzira na specificnosti koje ih karakterisu mogu razvijati sopstvenu strategiju nastupa na turistickom trzistu, izgradjenu na bazi segmentiranja turistickog trzista .
Poslovanje u uslovima ostre konkurencije namece kao imperative konkurentske prednosti za sve hotele.
Menadzment i marketing strategije usmeravaju se direktno na potrosaca-korisnika usluga, u cilju uspostavljanja poslovne performanse kroz isporucenu superiornu vrednost kojom se ostvaruje satisfakcija i lojalnost potrosaca.
DEFINISANJE PROBLEMA
Programi orijentacije I socijalizacije su od velike vaznosti za uspesnost zaposlenih kao I za postizanje ciljeva kompanije. Kroz dobro planirane I organizovane procese menadzment ljudskih resursa daje veliki uticaj na maksimiziranje profita kroz efektivno obavljanje poslovnih aktivnosti od strane zaposlenih.
Svi znamo da je svrha informacione tehnologije “pravljenje novca” a tajna poslovnog uspeha u digitalnom- informatickom dobu je dobar informacioni sistem. Tajna uspesnog savremenog informacionog sistema je savremena infrastruktura bazirana na personalnim racunarima I internetu.
Tokovi I proticanje informacija su “krvotok” svake firme I omogucava najoptimalnije iskoriscavanje ljudskih potencijala. Od nacina prikupljanja obrade I upotrebe informacija zavisi da li ce organizacija biti pobednik ili gubitnik. Bas se u ovome vidi problem u hotelu “Djerdap” iz Kladova.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.