Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio 9 21. mart 2012. Prijavi dokument
Osnovni problem rada tiče se uspešnosti matematički darovitih učenika u ovladavanju domenom matematike na srednjoškolskom nivou, pri čemu su razmatrana dva njegova aspekta. U prvom delu istraživanja akcenat je stavljen na tvrđivanje strukture matematičke uspešnosti, a u drugom delu na iznalaženje najpogodnijih modela predikcije ove arijable, na osnovu intelektualnih sposobnosti i osobina ličnosti. Varijabla matematičke uspešnosti operacionalizovana e preko tri grupe indikatora: 1. ocene iz relevantnih nastavnih predmeta, 2. učešće i nagrade na takmičenjima, 3. nastavničke procene kvaliteta izvedbe. Prediktorske varijable su operacionalizovane preko postignuća na kibernetičkoj ateriji testova inteligencije KOG 3, odnosno bazičnih dimenzija i specifičnih crta ličnosti iz Petofaktorskog modela.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.