Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Bankarstvo/Finansije
Objavio italexportdoo 03. jun 2014. Prijavi dokument
2. PLAN POZICIONIRANJA
Pivnica Trn je samostalna ugostiteljska radnja koja će se baviti prodajom alkoholnih i bezalkoholnih pića kao i prodajom toplih napitaka. Kao bitan razlog za otvaranje objekta ovog tipa treba uzeti u obzir mentalitet našeg podneblja i vezanost naših ljudi za konzumiranje alkohola. Pivnica Trn je locirana na početku jedne o najprometnijih ulica u centru grada, blizu pešačke zone što je osnovna razlika od njene konkurencije. Poslovni prostor koji ćemo koristiti za našu delatnost uzimamo u zakup, on će morati da pretrpi unutrašnje i spoljašnje promene kako bi bio prilagođen našim potrebama. Osim tih radova potrebna su ulaganja u opremu koje nema i neophodno ju je nabaviti, što ćemo izvršiti podizanjem kredita kod jedne od banaka u gradu, pošto su uslovi za dobijanje istog veoma povoljne i za nas. Ono čime želimo da privučemo našu mušteriju jeste pre svega veliki izbor alkoholnih i bezalkoholnih pića, a posebno piva kojeg će biti više vrsta sa različitom cenom. Pošto u gradu ne postoji lokal sličan po nameni i sa sličnom atmosferom i enterijerom, naše ulaganje će biti u potpunosti isplatljivo. Biće uređen po poslednjoj modi kao mnogo poznatiji lokali ove vrste kod nas. Što se tiče cena pratićemo visinu kretanja kod konkurencije.
Cilj poslovanja- ostvarenje profita i povraćaj uloženih sredstava.
Misija poslovanja- ponuditi širok asortiman po pristupačnim cenama uz kvalitetnu uslugu.
Vizija poslovanja- širenje asortimana i proboj na čelno mesto u ovom vidu ugostiteljstva.
3. MENADŽMENT PLAN
Lokal u kom će se obavljati delatnost veličine 50 kvm + magacin zaliha + sanitarni čvor. Objekat će raditi radnim danima od 09 – 01 časova, a vikendom od 09 – 03 časova.
Proizvodi koji se nalaze u ponudi razuđeni su u zavisnosti od proizvođača i kvaliteta.
Kanal nabavke proizvoda će biti direktan iz fabrike ili veleprodajnog objekta.
Dobavljači: Apatinska pivara, Diskont pića „ Ivana “.
Tip korisnika (gostiju):
Po kupovnoj moći: od jedne do druge margine društva;
Po godinama: sve punoletne osobe
Po obrazovanju: ne postoje razlike
Po učestalosti: stalni, povremeni i slučajni gosti
U cilju smanjenja troškova, povoljnijih cena i uslova plaćanja stupila sam u kontakt sa Apatinskom pivarom. Ugovorom sa njima dobila sam: frižider, svetleću reklamu i sredstva neophodna za rad (aparat za točenja piva, čase, krigle i poslužavnike).
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
You must be logged in to post a comment.
2 replies on “IT Poslovanje i preduzetnistvo”
VRLO KORISNO, ZADOVOLJNA SAM.
Lepo koncipiran rad. Fino objasnjeno i lako za razumeti. Moze se upotrebiti za kvalitetan biznis plan.