Odlomak

2.    PLAN POZICIONIRANJA

Pivnica Trn je samostalna ugostiteljska radnja koja će se baviti prodajom alkoholnih i bezalkoholnih pića kao i prodajom toplih napitaka. Kao bitan razlog za otvaranje objekta ovog tipa treba uzeti u obzir mentalitet našeg podneblja i vezanost naših ljudi za konzumiranje alkohola. Pivnica Trn je locirana na početku jedne o najprometnijih ulica u centru grada, blizu pešačke zone što je osnovna razlika od njene konkurencije. Poslovni prostor koji ćemo koristiti za našu delatnost uzimamo u zakup, on će morati da pretrpi unutrašnje i spoljašnje promene kako bi bio prilagođen našim potrebama. Osim tih radova potrebna su ulaganja u opremu koje nema i neophodno ju je nabaviti, što ćemo izvršiti podizanjem kredita kod jedne od banaka u gradu, pošto su uslovi za dobijanje istog veoma povoljne i za nas. Ono čime želimo da privučemo našu mušteriju jeste pre svega veliki izbor alkoholnih i bezalkoholnih pića, a posebno piva kojeg će biti više vrsta sa različitom cenom. Pošto u gradu ne postoji lokal sličan po nameni i sa sličnom atmosferom i enterijerom, naše ulaganje će biti u potpunosti isplatljivo. Biće uređen po poslednjoj modi kao mnogo poznatiji lokali ove vrste kod nas. Što se tiče cena pratićemo visinu kretanja kod konkurencije.
Cilj poslovanja- ostvarenje profita i povraćaj uloženih sredstava.
Misija poslovanja- ponuditi širok asortiman po pristupačnim cenama uz kvalitetnu uslugu.
Vizija poslovanja- širenje asortimana i proboj na čelno mesto u ovom vidu ugostiteljstva.

 

 

 
3.    MENADŽMENT PLAN

Lokal u kom će se obavljati delatnost veličine 50 kvm + magacin zaliha + sanitarni čvor. Objekat će raditi radnim danima od 09 – 01 časova, a vikendom od 09 – 03 časova.
Proizvodi koji se nalaze u ponudi razuđeni su u zavisnosti od proizvođača i kvaliteta.
Kanal nabavke proizvoda će biti direktan iz fabrike ili veleprodajnog objekta.
Dobavljači: Apatinska pivara, Diskont pića „ Ivana “.
Tip korisnika (gostiju):
Po kupovnoj moći: od jedne do druge margine društva;
Po godinama: sve punoletne osobe
Po obrazovanju: ne postoje razlike
Po učestalosti: stalni, povremeni i slučajni gosti
U cilju smanjenja troškova, povoljnijih cena i uslova plaćanja stupila sam u kontakt sa Apatinskom pivarom. Ugovorom sa njima dobila sam: frižider, svetleću reklamu i sredstva neophodna za rad (aparat za točenja piva, čase, krigle i poslužavnike).

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

2 replies on “IT Poslovanje i preduzetnistvo”

Volim skolu says:

VRLO KORISNO, ZADOVOLJNA SAM.

romulusrex says:

Lepo koncipiran rad. Fino objasnjeno i lako za razumeti. Moze se upotrebiti za kvalitetan biznis plan.

Komentari