Izrada web sajta elektronske trgovine
Uvod
Razvojem Internet tehnologija koje omogućuju elektronske vidove plaćanja, Internet se, u poslovnom svetu ne posmatra samo kao komunikacioni kanal ili advertajzing prostor, već i kao ogromna, virtuelna pijaca na kojoj je moguće prodati gotovo svaki proizvod ili uslugu. Imati Web prezentaciju nekada je predstavljalo luksuz, dok je danas gotovo nezamislivo da neka veća kompanija ne predstavi sebe u Internet univerzumu. Ova praksa prenela se i na manje kompanije.
Iako je online trgovina prisutna u Srbiji, ona se uglavnom vezuje za veće kompanije koje mogu da izdvoje dovoljnu količinu resursa za izradu i održavanje svojih online prodavnica. Manja preduzeća uglavnom nisu spremna da ulože velika sredstva za razvijanje online biznisa, ali to ne predstavlja prepreku za otvaranje online prodavnice obzirom na to da postoji veliki broj besplatnih i kvalitetnih softverskih alata koji omogućuju kreiranje Web shop-a.
U ovom radu biće opisani svi elementi koji su nezaobliazni kada je u pitanju kreiranje B2C e-commerc Web sajta za malo preduzeće koje želi da posluje po sistemu cliks & bricks.
2. E-trgovina
E-trgovina (e-commerce) podrazumeva:
• prodaju robe i usluga putem Interneta
• elektronsku razmenu dokumenata koji prate robu, novac i usluge u prometu
• poslovanje putem elektronskih sredstava
2.1 Tipovi e-trgovine
• Business to Consumer (B2C)
• Business to business (B2B)
• Consumer to Consumer (C2C)
• Peer to Peer (P2P)
• Mobile commerce (M-commerce)
Business to Consumer je oblik elektronskog poslovanja koji pruža direktan interfejs između preduzeća i potrošača. Potrošači direktno naručuju proizvode i servise elektronskim putem od preduzeća.
Business to business je oblik elektronskog poslovanja koji se odvija između preduzeća.
Consumer to Consumer je oblik elektronskog poslovanja između potrošača.
Peer to Peer e-commerce predstavlja upotrebu P2P tehnologije koja omogućava Internet
korisnicima da direktno razmenjuju fajlove.
Mobile commerce se odnosi na upotrebu mrežnih digitalnih uređaja radi vršenja
transakcija.
Više u Ekonomija
Analiza determinanti ponašanja potrošača na primeru proizvoda “Instant Palenta” RJ – Corn Product
- Ponasanje potrosaca
- UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet poslovne ekonomije · Srem. Kamenica
- 14 stranica
Statistika – Korelacija
- Statistika
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 6 stranica
Regresiona analiza
- Statistika
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 6 stranica
Više u Seminarski radovi
Optimizacija CT doze (akvizicionim protokolom) kod PET/CT i SPECT/CT hibridnih uređaja
- Osnove nuklearne medicine
- Visoka zdravstvena škola strukovnih studija · Beograd
- 14 stranica
Analiza determinanti ponašanja potrošača na primeru proizvoda “Instant Palenta” RJ – Corn Product
- Ponasanje potrosaca
- UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet poslovne ekonomije · Srem. Kamenica
- 14 stranica
Glavni elementi kratke priče
- Kreativno pisanje
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 10 stranica
Više u Skripte
Mrežni plan
- PLANIRANJE
- UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet za saobraćaj i komunikacije · Sarajevo
- 6 stranica
Python plan učenja
- VI
- Visoka škola 'CEPS-Centar za poslovne studije' u Kiseljaku · Sarajevo
- 5 stranica
Sistemi upravljanja
- Mehatronika
- UNIVERZITET U SARAJEVU Muzička akademija · Banovici
- 18 stranica