Odlomak

Sistem kancelarijskog poslovanja uspostavljen relevantnom uredbom i uputstvom primjenjuje se u kantonalnim organima uprave i kantonalnim upravnim organizacijama, jedinicama kantonalnih organa uprave koje se nalaze izvan sjedišta kantonalnog organa uprave i u općinskim, odnosno gradskim službama za upravu.

Kancelarijsko poslovanje obuhvata: primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte, odnosno akata, zavođenje akata, združivanje akata, dostavljanje predmeta i akata u rad, rad s aktima, razvođenje predmeta i akata, rokovnik predmeta, otpremanje pošte i stavljanje predmeta i akata u arhiv (arhiviranje) i njihovo čuvanje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 27 stranica
  • Kancelarijsko poslovanje -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari