Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 23. jun 2020. Prijavi dokument
Uvod
Prodaja putem kataloga je deo direktnog marketinga koji je sastavni deo promocije instrumenta marketing miksa. Promocija je proces komuniciranja između organizacije i kupaca sa ciljem da se ostvari pozitivan stav o proizvodima i uslugama koji vode ka njihovom favorizovanju u procesu kupovine na njihovom tržištu. Promocija kao kontinuirano komuniciranje organizacije može se obaviti na više načina i u tom smislu govorimo o promocionom miksu. Savremeno poslovanje zahteva više nego da se razvije dobar proizvod, da mu se formira adekvanta cenja ida se učini dostupnim ciljnim korisnicima. Organizacije takođe moraju i komunicirati sa svojim posrednicima, potrošačima i publikom (javnošću).
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.