Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 11. april 2019. Prijavi dokument
1. POJAM I ZNAČAJ KOMUNIKACIJE
Reč “komunikacija” potiče od reči “communicare”, latinske reči koja znači saopštiti, učestvovati, deliti ili stvarati nešto zajedničko.
To je proces razmene činjenica, ideja, mišljenja, i znači da pojedinci ili organizacije dele znaĉenje i razumevanje jedni sa drugima. Drugim rečima, to je prenos i interakcija činjenica, ideja, mišljenja, osećanja i stavova. To je sposobnost ĉoveĉanstva da komunicira preko barijera i van granica, koja je pratila napredak čovečanstva. To je sposobnost podsticanja brze i efikasne komunikacije koja je smanjila svet i napravila realnost “globalizacije”.
Komunikacija dodaje smisao ljudskom životu, pomažući da se izgrade odnosi ljubavi i razumevanja. Ona obogaćuje naše znanje o univerzumu i čini život vrednim. Komunikacija je proces prenošenja poruke od jedne do druge osobe (Wewick i Browning, 1986). Može se definisati i kao razmena mišljenja ili stavova izmedju dveju ili više osoba sa cljem razumevanja radi izvršenja željene aktivnosti. Podrazumeva razmenu informacija izraţenih rečima ili simbolima.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio gujder 22. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio Tatijana1611 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.