Noseći sistem
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Saobraćaj
Objavio Belma Subic 01. maj 2014. Prijavi dokument
UVOD
Kvalitet predstavlja zadovoljstvo kupaca proizvoda ondosno korisnika usluga. Od zadovoljstva kupca/korisnika sve polazi. Kupac/korisnik je onaj ko odlučuje što je kvalitet. U kvalitetu se teži stalnom poboljšanju i unapređenju. Kvalitet nekog proizvoda ili usluge određuje odnos želja i potreba korisnika i njihove realizacije od proizvođača.
1. BEZBEDNOST POŠILJAKA
Stepen bezbednost poštanskih pošiljaka podrazumeva:
2. PRAVA I OBAVEZE KORISNIKA I OPERATORA
Korisnik poštanskih usluga je primalac ili pošiljalac poštanske pošiljke.
Poštanski operator je dužan da kvalitetno i na propisan način obavlja poštanske usluge, a minimalne standarde kvaliteta utvrđuje Republička agencija za poštanske usluge. Prava korisnika poštanskih usluga definisana su Zakonom o poštanskim uslugama i drugim domaćim i međunarodnim aktima koji regulišu uslove za obavljanje poštanskih usluga.
Ako pošiljalac ili ovlašćeno lice smatra da poštanska pošiljka nije uručena primaocu ili da mu je uručena sa zakašnjenjem, može poštanskom operatoru da podnese reklamaciju u roku od šest meseci od dana predaje pošiljke.
Poštanski operator je dužan da poštanske pošiljke iz domena univerzalne poštanske usluge prenese i uruči primaocima u rokovima ne dužim od:
1) dva radna dana na užem dostavnom području jedinice poštanske mreže
2) tri radna dana na širem dostavnom području jedinice poštanske mreže
3) sedam radnih dana na najširem dostavnom području jedinice poštanske mreže
Rokovi se računaju počev od narednog radnog dana od dana prijema poštanske pošiljke. Rokove prenosa i uručenja poštanskih pošiljaka van domena univerzalne poštanske usluge određuje poštanski operator posebnim uslovima za obavljanje poštanskih usluga.
Poštanski operator je dužan da kvalitetno i na propisan način obavlja poštanske usluge. U slučaju gubitka ili oštećenja sadržine registrovane pošiljke ili umanjenja njene sadržine ili prekoračenja roka za prenos i uručenje registrovane pošiljke, poštanski operator odgovara u granicama utvrđenim zakonom i posebnim uslovima za obavljanje poštanskih usluga.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ___tamara12345 31. januar 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.