Odlomak

 

Milica i Milivoje Čalija žive i rade u Beogradu. Poseduju 30 godina iskustva u advertajzingu i medijima, rešili su da, krenuvši iz malog, porodičnog biznisa, naprave robnu marku koja će ih nadživeti. Hteli su da naprave nešto sasvim novo na tržištu, što potrošače ne može da ostavi ravnodušne. 2012. godine otvaraju firmu „Čalija & Čalija“ i počinju da prave kolače pod nazivom „Anđeli“. To su ovseni kolači od čokolade i voća, bez trans masti i konzervansa. Obično ljudi pričaju da zdrava hrana ne može biti ukusna, Andjeli su dokaz da je to moguće. Oni su nastali kao posledica rešenosti da se prestane sa pravljenjem kompromisa u životu.
Milica kaže: „Andjeli su kreirani bez kompromisa, sa puno strasti, i prvenstveno smo ih namenili sebi. Vrlo brzo smo shvatili da su Andjeli nešto iza čega u potpunosti možemo da stanemo kao porodica i rešili da tu našu malu magiju podelimo sa vama. Ono što nije dobro za nas, nije dobro ni za vas.“
Andjeli imaju snažan identitet i etos. Potrošačima je ponuđen kvalitetan proizvod stvoren sa mnogo ljubavi uz fer cenu. Postoje 10 različitih ukusa ovih ovsenih kolačića, a pored njih „Anđeli“ nude i proizvodnju zelenog čaja sa nanom.
U početku proizvodnju su obavljali u svojoj kuhinji, a prodaju su vršili kućnom dostavom. Svojim iskustvom i napornim radom, Milivoje i Milica uspeli su za samo 3 godine da se probiju na nacionalno tržište, dobijaju razne nagrade kao sto je „Best pack“ za 2015. godinu.

Analiza poslovanja

Prvobitno, proizvodnja „Anđela“ se odvijala u stanu vlasnika. Oni su bili jedini zaposleni u svojoj skromnoj firmi. Videvši da posao raste, timu „Anđela“, priključili su se rodbina i prijatelji. U ovom trenutku, kolači se prave u prostoru koji je podeljen na magacin i prostorija za proizvodnju. Bez obzira na obim proizvodnje kolači se i dalje prave ručno po istoj recepturi.
Budući da je ovaj mladi bračni par proveo svoju mladnost u marketinškim vodama, od samog početka stacionirali su „Anđele“ na prave marketinške grane. Najviše su se posvetili internet marketingu i učešću na raznim sajmovima. Upravo zahvaljujući ovim društvenim mrežama, „Anđeli“ su stekli sadašnju popularnost. Trenutno na „Fejsbuku“ Anđeli imaju nešto više od 12000 pratilaca, a na Instagramu oko hiljadu. Pre nešto više od godinu dana, ovi kolačići postali su dostupni na nešto više od 180 mesta među kojima su neki od najpoznatijih lanaca marketa poput „Delhaize“ i drogerija „DM“.
Stratgegija prezentovanja ovih ovsenih kolačića se odnosi na to da u potrošaču izazove prijatan, gotovo domaćinski uticaj koji su Anđeli postigli prijatnim nastupom pre svega prilikom dostave.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari