Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio studenti.rs 27. novembar 2017. Prijavi dokument
Proizvod se u konceptu marketinga može posmatrati i definisati sa više aspekta. Proizvod može biti sve što se može ponuditi tržištu da bi izazvalo pažnju ,nabavku , upotrebu ili potrošnju , odnosno zadovoljilo određenu potrebu ili želju. Na ovaj način shvaćen, proizvod podrazumeva fizičke predmete ,usluge osobe, distribucije ,organizaciju i ideje. Proizvod je i ,,paket fizičkih,uslužnih i simboličkih posebnosti za koje se očekuje da omoguće satisfakciju ili budu od koristi za kupca“ . Koncept proizvoda u marketingu je kompleksan jer se , kao što ukazuju prethodne definicije ,ne svodi samo na funkcionalnost već i na druge karakteristike proizvoda , koje potrošač doživljava kupovinom proizvoda.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.