Načini finansiranja budžetskog deficita
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zzzzz 01. avgust 2013. Prijavi dokument
Definisanje marketing istraživanja
Marketing istraživanje se definiše kao sistemsko I objektivno planiranje, prikupljanje, analiza I dostavljanje relevantnih informacija marketing menadžerima za donošenje strategijskih I taktičkih odluka.
Uspešno obavljena analiza problema I uloge marketing istraživanja u razrešenju konkretnog problema je od presudnog značaja za odluku preduzeća da li da preuzme konkretno istraživanje I šta je alternativni pravac akcija. U ovoj odluci treba da učestvuju zajedno marketing menadžeri I istraživači. Pri tom treba proceniti potencijalene troškove istraživanja I vrednosti – verovatnoću donošenja kvalitetnijih marketing odluka.
Kvalitetno marketing istraživanje mora da zadovolji nekoliko bitnih uslova:
Osnovni cilj marketing istraživanja je da snabdevanjem menadžerima relevantnim, tačnim I blagovremenim informacijama, smanji rizik donošenja odluka.
Predmet I tipovi istraživanja
Marketing istraživanja obuhvataju brojne aktivnosti na planiranju, pribavljanju, analizi I distribuciji informacija za uglavnom strategijsko I taktičko odlučivanje. Prema nivou istraživanja mogue je podeliti marketing istraživanja na:
U marketing istraživanjima polazi se od istraživanja tržišta – da li postoji tražnja za proizvodima/uslugama preduzeća I kakva je njegova persppektiva. Ako postoji tržište uspeh preduzeća na njemu zavisiće od sposobnosti da svoju ponudu učini konkurentnom usklađđujući je sa zahtevima I željama potrošača. Za to je neophodno istraživati potrošače konkurenciju, proizvode, cene, kanale distribucije. Istraživanja potreba I želja potrošača pružaju neophodne informacije za optimalno postavljanje marketing miksa za odabrana ciljna tržišta.
Na osnovu sprovedenih istraživanja preduzea u situaciji su da donose kvalitetne odluke o segmentaciji tržišta I poozicioniranju; odlike o diferenciranju u odnosu na konkurenciju; odluke o proizvodu, ceni, distribuciji; odluke o privrednoj propagandi I promociji, ličnoj prodaji, unapređenju prodaje I odnosima s javnošću.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.