Odlomak

Postoji jedna velika istina kada je reč o opstanku na tržištu, nevezano za industriju unutar koje poslujete: bez obzira na to koliko su vaši proizvodi ili usluge koje nudite sjajni, nevažno je koliko ste truda uložili u njihov razvoj i dizajn ukoliko ljudi ne znaju da postojite.

Tada na scenu stupa marketing.

Sa razvojem interneta, marketing je prirodno promenio fokus i prilagodio se novim navikama korisnika. To ne znači da su tradicionalne marketinške metode u potpunosti izumrle, ali su u većini slučajeva postale sekundarne naspram digitalnih marketinških aktivnosti.

Razmislite samo: u slučaju da ste u potrazi za odličnim italijanskim restoranom, da li ćete pre posegnuti za oglasnikom koji ste dobili u poštanskom sandučetu ili ćete ukucati vaš upit u Google pretraživač koji će vam u roku od nekoliko sekundi ponuditi više različitih odgovora?

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari