Odlomak

Igra ima značajno mesto u razvijanju početnih matematičkih pojmova. Kroz igru će dete mnogo toga naučiti i usvojiti jer je ona aktivost, sredstvo vaspitnog delovanja i metod, odnosno put u usvajanju programskih sadržaja, zahteva i zadataka.

Kroz igru dete uči, ponavlja, vežba, stiče elementarne navike, poznaje odnose, oponaša, uključuje se u društveni život, uspostavlja kontakte, razvija osećanja.

Igrom i kroz igru deca usvajaju nove matematičke pojmove, utvrdjuju vec naucene pojmove, ponavljaju i proveravaju.

Igre u kojima se operiše brojevima, geometrijskim oblicima, veličnama i prostornim obicima nazivamo matematičkim igrama. One su izuzetno sredstvo razvijanja umnih sposobnosti deteta. Matematički sadržaji u igri postaju detetu bliži, interesantiji i razumljivi.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 23 stranica
  • Dečje matematičke igre Prof. dr Nela Marinović-Jovanović
  • Školska godina: Prof. dr Nela Marinović-Jovanović
  • Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
  • Srbija,  Vranje,  UNIVERZITET U NIŠU - Učiteljski fakultet u Vranju  

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari