studenti
Mesto za uspešne studente

Metode formiranja cena

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Značaj ovog seminarskog rada leži u bližem razumevanju formiranja cena gotovih proizvoda i usmeravanje glavne pažnje na troškove kao faktor cena. Istraživana su opšta naučna saznanja, stručna literatura i javno dostupni podaci koji su dostupni putem internet.
Polazeci od toga da prilikom donošenja odluka o prodajnim cenama tradicionalnu odgovornost za obezbeđivanje finansijskih informacija, naročito informacije o troškovima, snosi upravljačko računovodstvo,u nastavku ovog seminarskog rada jedan deo posvećen je razmatranju najvažnijih aspekata problema obračuna troškova proizvoda koji mora biti primeren vremenskom horizontu i karakteristikama okruženja u kome se odluke o prodajnim cenama donose.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.