Odlomak

Teorija refleksivnog prakticara Teorija o refleksivnom misaonom prkaticaru- razmisljanje u akciji i o akciji je teorija obrazovanja Donalda Sona nastala na osnovu istrazivanja u kojima je posmatrao procese koji su se odvijali u arhitektonskom studiju izmedju studenata i profesora u toku rada na zadatim projektima. Pojmovi razmisljsnje u akciji i o akciji su bili glavni u ovoj teoriji. Razmisljanje u akciji se opisuje kao razmisljanje u hodu, tokom radnog procesa. To se odnosi na brigu o nasim iskustvima, povezivanjr sa osecanjima i uzimanje u obzir teorija koje se koriste. Zahteva se gradjenjr novih razumevanja koja ce da uoblice nase akcije u situaciji koja se odvija. Proces razmisljanja u hodu se moze povezatu sa razmisljanjem u akciji. Pojam reperatora je kljucni aspekt ovog pristupa. Prakticari prosiruju prikupljanje ideja, predstava, primera i akcija na koje se mogu osloniti. Sonove teorije nastaju u arhitektonskom studiju, posmatranjem umetnickog procesa. Procesu rada u umetnosti zasnivaju se na iskustvu koje odlikuje i razmisljanje tokom procesa rada i razmisljanjr o stecenom iskustvu. Steceno iskustvo je osnov i polazna tacka za nova iskustva. Uticaj teorija Donalda Sona na obrazovnu praksu je znacajan, sa brojnum programima za nastavnikr i za pedagoge iz neformalnog obrazovanja. Oni su usvajali njegove osnovne pojmove i u organizovanju iskustva i u natavnom sadrzaju.

No votes yet.
Please wait…
Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 17 stranica
  • Metodika likovnog vaspitanja 2 -
  • Školska godina: 2022
  • Skripte, Obrazovanje
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet  

Više u Obrazovanje

Više u Skripte

Komentari

Click to access the login or register cheese