Odlomak

Internet je “medij” novijeg doba koji je izazvao radoznalost kod velikog broja menadzera a najviše kod onih menadzera koji idu u korak sa vremenom i najsavremenijom tehnologijom. Pojva intereneta se veže za 60-te godine prošlog vijeka  kao neprofitna globalna “mreža svih mreža” koja je sveza i posrednik istraživačke, naučne i univerzitetske centre. Razvoj tehnolologije na polju inteligentnih mašina (računara) 80-tih godina je doprinjeo i većem razvoju internet i time je omogućen pristup mreži milionima korisnika širom planete. Poslovni ljudi su odmah uvidjeli sve prednosti koje internet pruža i shvatili su da je to novi način disttribucije proizvoda i usluga kao i propagandni medij.

Biznis menadzeri su prepoznali u internetu medij koji je pogodan za marketinške aktivnosti i kanal prodaje. U ovom radu će biti objašnjeno korišćenje internet za marketing i model nastupa na internetu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari