Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 27. avgust 2019. Prijavi dokument
Monopol vodi autunomnu politiku cena, koja mu omogućava da samostalno određuje cenu proizvoda i usluga koje proizvodi i prodaje. Monopol se smatra najprofitabilnijom tržišnom strukturom. Zbog svega toga, a najviše nedostatka konkurencije, monopolista može ostvarivati ekstremno visoke profite u dužem vremenskom periodu. Kada na tržištu nema konkurencije tj. postoji monopol, krajnji korisnici su ti koji trpe najviše i to iz razloga jer takva preduzeća tokom vremena postaju manje efikasna i inovativna i svoje proizvode naplaćuju po ceni iznad konkurentne cene.
U ekonomskoj teoriji dominira stav da je konkurencija, kao osnovni element funkcionisanje tržišne privrede, ključni faktor dinamičnog i održivog razvoja, jačanja konkurentnosti i unapređenja inovativnosti. Konkurencija prisiljava učesnike na tržištu da kroz međusobno nadmetanje stalno pomeraju granice postojećeg i na bolji način zadovolje potrebe potrošača.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio gujder 22. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio Tatijana1611 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.