Odlomak

Dobroto poznavanje na odnesuvanjeto na potrošuvačite e najbiten faktor za gradenje na uspešna marketing strategija. Razbiranjeto na nivnite baranja i percepirani vrednosti se smeta za edno od najsloženite prašanja vo teoretskite koncepcii na marketingot, a osnovnata pričina za vakviot tretman e individualnosta koja ja ima sekoj potrošuvač za vreme na kupuvanjeto. Toa vsušnost e proces preku koj se prepoznavaat, razgleduvaat i analiziraat postapkite na individuite preku koj tie vršat fizička aktivnost na kupuvanje na odreden proizvod. I pokraj osobinite koi edno lice go izdvojuvaat od drugo,postojat i odredeni faktori koi nesomneno go odreduvaat odnesuvanjeto na čovekot. So analiza na odnesuvanjeto na potrošuvačite vo procesot na kupuvanje se dava odgovor na prašanjata : „Što kupuvaat luѓeto?“; „Zošto kupuvaat?“; „Kako i kade kupuvaat?“ ; „Koga i kolku često kupuvaat„ , no i čuvstvata i stavovite koi gi imaat po koristenje na proizvodite.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Marketing .
  • Školska godina: .
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Makedonija,  Kumanovo,  UNIVERZITET TETOVO - Fakultet za biznis i administraciju u Kumanovu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari