Odlomak

1.    Ličnost osnivača

1.1    Snage

Moja snaga leži u dobroj povezanosti i u iskustvu u radu sa distibuterima lokalnih marki koje bi mogao preneti u radu sa većim i renomiranim markama. Razvijen preduzetnički duh i komunikativnost su glavni aduti upuštanja u projekat povezivanja sa brendovima  Jessica i Esensa Mediterana.

 
1.2. Slabosti

Jedina slabost je u nedovoljnom poznavanju poslovne prakse u rad sa internacionalnim brendovima.

 

1.3. Profesionalni kvaliteti

Moji profesionalni kvaliteti se vezuju za nivo obrazovanju i stečeno iskustvo kroz seminare i razna usavršavanja. Smatram da sam kompententan za bavjenje ovom delatnošću s obzirom da posedujem Visoku stručnu spremu iz oblasti MARKETINGA.

 
1.4. Trgovački kvaliteti

S obzirom na kvalifikacije koje posedujem upoznat sam sa brojnim tehnikama prodaje koje mogu iskoristiti u poslu koji obavljam.

 
2.    Osnivačke namere
2.1. Poslovna ideja

Moja poslovna ideja je distribucija kozmetičkih proizvoda i kozmetičkih usluga.

 
2.2. Namena proizvoda

Naši proizvodi su namenjeni zadovoljavanju potreba širokog sloja potrošača od dece do najstarijih.

 
2.3. Cena proizvoda

Cene proizvoda za koje mi vršimo distribuciju se kreću u velikom rasponu, od krema koje se mogu nabavite po ceni 300 din. do 5000 din. S obzirom na to da je ogroman asortiman proizvoda i da su veoma poznati i eksuzivni brendovi imamo i veliki verijetet u cenama.
 
    2.4. Koliko je poznat proizvod
S obzirom da firme čiju distribuciju želimo da preuzmemo imaju izuzetno razvijen imidž u inostranstvu i kod nas dovoljno govori o tome koliko su njihovi proizvodi poznati.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari