Odlomak

PLAN POZICIONIRANJA TRGOVINSKOG BIZNISA

I    POJMOVNO POGLAVLJE

Šta je uspešna trgovina?
Uspešna je ona trgovina u kojoj drugima prodajemo korisne stvari i činimo usluge, a pritom sebi obezbedjujemo pristojnu zaradu. Uspešna trgovačka firma nije ona koja je velika, niti ona koja je uspela da ostvari nadprosečnu zaradu, već je to ona firma koja je stvorila, a i dalje stvara uslove za konkurentan rast i razvoj.
Da bi smo uspeli, moramo uvek na vreme znati šta je to što ljudi žele, nekada i pre njih samih, kako bi uspeli da zadovoljimo njihove potrebe. Ukoliko uspemo u tome, naša će trgovina biti uspešna.

 

 

II    TRGOVAČKI MENADŽMENT

Procedure trgovačkog menadžmenta
Trgovački menadžment obuhvata sledeće funkcije i aktivnosti:
1.    Istraživanje marketinga
2.    Nabavka
3.    Logistika
4.    Prodaja
5.    Personalni poslovi
6.    Računovodstvo i finansijski poslovi
7.    Poslovi razvoja

Kvalitet menadžmenta
Najpozitivnije odlike mog menadžmenta su kreativnost i sposobnost. Idejama i kreativnošću u poslovanju izdvojiću se od konkurencije. Korektnost u poslovanju je takođe presudna. Razvijaću korektan odnos prema dobavljačima, kupcima, radnicima kao i prema našim konkurentima.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari