Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio mmirka76 13. jun 2014. Prijavi dokument
PLAN POZICIONIRANJA TRGOVINSKOG BIZNISA
I POJMOVNO POGLAVLJE
Šta je uspešna trgovina?
Uspešna je ona trgovina u kojoj drugima prodajemo korisne stvari i činimo usluge, a pritom sebi obezbedjujemo pristojnu zaradu. Uspešna trgovačka firma nije ona koja je velika, niti ona koja je uspela da ostvari nadprosečnu zaradu, već je to ona firma koja je stvorila, a i dalje stvara uslove za konkurentan rast i razvoj.
Da bi smo uspeli, moramo uvek na vreme znati šta je to što ljudi žele, nekada i pre njih samih, kako bi uspeli da zadovoljimo njihove potrebe. Ukoliko uspemo u tome, naša će trgovina biti uspešna.
II TRGOVAČKI MENADŽMENT
Procedure trgovačkog menadžmenta
Trgovački menadžment obuhvata sledeće funkcije i aktivnosti:
1. Istraživanje marketinga
2. Nabavka
3. Logistika
4. Prodaja
5. Personalni poslovi
6. Računovodstvo i finansijski poslovi
7. Poslovi razvoja
Kvalitet menadžmenta
Najpozitivnije odlike mog menadžmenta su kreativnost i sposobnost. Idejama i kreativnošću u poslovanju izdvojiću se od konkurencije. Korektnost u poslovanju je takođe presudna. Razvijaću korektan odnos prema dobavljačima, kupcima, radnicima kao i prema našim konkurentima.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.