Odlomak

Rezime
Razvoj veština i spretnosti u upotrebi znanja i savremenih tehnologija u oblasti marketinga omogućava bolje snalaženje u tržišnim okruženjima.
Pileća posebna kobasica je jedan od traženih proizvoda Agroživa zato treba da se održavaju odnosi sa javnošću, da se širi saradnja sa maloprodajnim objektima. Takođe, treba pratiti rad konkurenata i truditi se da se prilagodimo zadovoljavanju potrošača. Preduzeće ima veliki potencijal da bude apsolutni lider kako u Srbiji tako i šire samo je potrebno primenjivati agresivan marketing da bi se potrošači opredelili baš za našu pileću kobasicu. Opšte je poznato da svako domaćinstvo ima pileću posebnu kobasicu, a s obzirom da vlada finansijska kriza kompanija treba da se prilagodi njihovim standardima tako će se naš proizvod plasirati među najboljima.
Cilj Agroživa je da bude kompanija koja najbolje razume i zadovoljava proizvodom i uslugom potrebe kao i da bude poznata po kvalitetnom menadžmentu, strašću za visokim standardima, poštovanju različitosti svojih zaposlenih, te predanosti u stvaranju posebnih I specijalnih prilika za profesionalni razvoj kako bi i zaposleni u Agroživu ostvarili svoje najveće potencijale.
Potrebno je pratiti trendove i poboljšati promociju proizvoda reklamom na društvenim mrežama, promene etikete, postavljati razne akcije npr. kupovinom određenog proizvoda ide gratis pileća posebna kobasica.
1.Osnovni podaci o preduzeću

-Naziv preduzeća: :”Agroživ” AD Žitište
-Poštanska adresa:Topolovački put bb,23210 Žitište,Srbija
-Telefon i faks:+381(0)23-822-002,
+381(0)23-822-003
-E-mail i web adresa:[email protected] ,
www.agroziv.rs
-Matični broj:08399425-PIB:105633580
-Broj poslovnog računa : Dinarski TR:160-346876-64
Devizni TR:00-501-0026169.0
-Kontakt osoba i njena funkcija: Jelena Jovanić,rukovodillac marketinga.
1.1.Delatnost preduzeća

Više od 15 godina Kompanija AGROŽIV uspešno sprovodi svoju glavnu poslovnu orijentaciju koja je usmerena ka kontinuiranom rastu, ekspanziji poslovnih aktivnosti i razvoju novih proizvodnih programa. Ovakav razvoj je velikim delom rezultat strateških i precizno planiranih i sprovedenih investicija. U cilju budućeg snažnog razvoja i postizanja boljih poslovnih rezultata sprovedene su investicije u svim ključnim poslovnim funkcijama.

Tokom svog razvojnog perioda, uprkos veoma teškim ekonomskim uslovima, Kompanija AGROŽIV je uspela da postane lider u proizvodnji i plasmanu pilećeg mesa i mesnih prerađevina na domaćem tržištu.
Finansiranje ovakvog razvojnog puta je billo uglavnom iz sopstvenog obrtnog kapitala ili putem kratkoročnih pozajmica od domaćih banaka pod vrlo nepovoljnim uslovima finansiranja.

Tek u poslednjim godinama, Kompanija AGROŽIV je uspela u realizaciji nekih srednjeročnih i dugoročnih finansijskih aranžmana sa inostranim bankama koje posluju na tržištu Srbije. Ovim je značajno unapređena finansijska stabilnost i investiciona aktivnost kompanije.

1.2.Resursi i kapacitet

Od osnivanja, 1. oktobra 1992. godine, kompanija “Agroživ” konstantno beleži rast i razvoj prozvodnje i neprekidno poboljšanje kvaliteta proizvoda. Tokom 2006. godine uspostavljen je vertikalni sistem upravljanja sistemom, koji je zamenio prethodni horizontalni.
Agroživ nastavlja razvojni put, oslanjajući se na proizvodni kapacitet klanice u Žitištu. U okviru klanice u Žitištu nalaze se pogoni za preradu živinskog mesa koji su opremljeni opremom za rasecanje, otkoštavanje i pakovanje svežeg pilećeg mesa. Kapacitet klanice je 24.000 pilića za jednu smenu, linije za rasecanje 4.200 pilića za jedan sat, a automatska mašina za pakovanje može za jedan sat spakovati 300 kg pilećeg mesa. Klanica u Žitištu je kapaciteta 3900 brojlera na čas.Klanica je opremljena savremenom opremom za klanje i pakovanje živinskog mesa. Kao deo proizvodnog programa je mašinski otkošteno pileće meso, oko 35 tona dnevno. U Agroživu radi oko 1 200 ljudi, a njih oko 700 je sa teritorije

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari