Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio Tamaris 07. april 2014. Prijavi dokument
Uvod
Marketing je okružen misticizmom, nevericom i (ne)znanjem. Pronicanjem u pravo značenje te reči/procesa, stičemo značajnu prednost u utakmici sa konkurencijom. Reći da živimo u vremenu ogromnih, brzih promena predstavlja očigledni istinu. Procena realnih snaga i mogućnosti postaje jedno od nasloženijih pitanja opstanka, razvoja i rasta. Igra za moć i prestiž postaje sve složenija, uključuje sve veći broj različitih igrača… Savremeni uslovi poslovanja obeleženi su suočavanjem sa stohastičkim i složenim situacijama, napr.: proizvodnja koju
treba lansirati ili obustaviti, plan razvoja „novih“ proizvoda i/ili tehnologija; plan osnovnih istraživanja i na tome zasnovano definisanje sredstava za postizanje tih ciljeva (finansijska
sredstva, ljudstvo, materijal, proizvodni i razvojni kapaciteti itd.).
Sva visokokonkurentna preduzeća ili ona koja pretenduju da to budu, u žižu svog interesovanja stavljju iznalaženje puteva/koncepata na osnovu kojih ili pomoću kojih usklađuje
svoje ciljeve sa izazovima i pretnjama dinamičkog okruženja. „Spisak“ ciljeva o kojima svaka poslovna organizacija mora da vodi računa je veoma složen i konfliktan: organizaciona
efikasnost, visoka produktivnost, maksimiziranje dohotka/dobiti/profita; dobrobit zaposlenih; rast i razvoj organizacije; osvajanje novih tehnologija; socijalno blagostanje i sl.
U zavisnosti od događanja unutar samog sistema i događanja u okruženju, preduzeće biva dovedeno (ili samo sebe dovodi) u situaciju da se ponaša ili „kao učesnik u igri ili kao učesnik u trci“. Stoga je sve neophodnije iznalaženje dobrih odgovora na brojna pitanja koje nameće sve kompleksnije i konkurentnije okruženje. Stoga i ne začuđuje da ova(kva) vremena neizostavno vode (ubrzanom) stvaranju, modifikovanju i raspadanju organizacija. Kada se ovome pridoda tvrdnja da i ’tržišni metabolizam’,protivno našoj volji, izmiče kontroli, postaje sve očiglednije da organizacija (može da) funkcioniše samo kao otvoren sistem, pri čemu upravljanje organizacijom nije ništa drugo do upravljanje potrebama okruženja. Nesporna je činjenica – svet doživljava radikalne promene; pravu veličinu, boju i ton ovih promena nije lako odrediti. U suštini, u centru svih ovih promena, nalazi se marketing.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.