Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 05. decembar 2017. Prijavi dokument
U literaturi, posebno inostranoj, mogu se naći brojne definicije šta je to ponašanje potrošača. Savremeni pristup ponašanje potrošača posmatra kao neprekidan i obuhvatan proces koji, pod uticajem brojnih i različitih faktora, počinje znatno pre samog čina kupovine i odvija se, korišćenjem proizvoda i usluga, i posle obavljene kupovine. U suštini sve definicije ponašanja potrošača polaze od toga da je to specifičan vid ponašanja koje ljudi ispoljavaju u procesu razmene na tržištu da bi zadovoljili svoje potrebe i želje. Ovaj specifičan vid ljudskog ponašanja uslovljen je delovanjem velikog broja eksternih i internih faktora i koji je zbog toga, ali i zbog marketing aktivnosti preduzeća, podložan čestim promenama i evoluiranju.
Američko udruženje za marketing definiše ponašanje potrošača kao «dinamičku interakciju razmišljanja, ponašanja i događaja u okruženju pomoći kojih ljudska bića upravljaju aspektima razmene u njihovom životu”. U ovoj definiciji nalaze se tri značajne poente: Prva naglašava da je ponašanje potrošača dinamično i to u vremenu i prostoru. To znači da su sva uopštavanja o ponašanju potrošača ograničena na određeni vremenski period, proizvode i pojedince ili grupe. Druga važna poenta definicije je da je ponašanje potrošača uslovljeno interakcijom afekata i razmišljanja, ponašanja i događaja u okruženju. Treća poenta je na procesu razmene koji je bitan za opstanak i razvoj ljudi.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.