Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio studenti.rs 09. oktobar 2010. Prijavi dokument
Mada se u našem svakodnevnom jeziku često pozivamo na stavove, usled neformalne upotrebe ovog koncepta gubi se njegovo pravo značenje koje mu daju naučnici koji se bave društvenim naukarna. Da bismo vam pomogli da bolje shvatite staje to stav, daćerno formalnu definiciju termina i objasnićemo ulogu stavova u proučavanju organizacija. Nakon toga, identifikovaćemo neka ključna razmatranja koja se tiču promene stavova, kako kod drugih tako i kod nas.
Pretpostavimo da ste dobili dve ponude za posao neposredno pre diplomiranja na koledžu. Posle dugih muka, konačno ste izabrali jednu od ovih ponuda. Ako ste kao većina ljudi, verovatno ćete primetiti da će se vaš stav prema te dve kompanije promeni-ti. Vaš stav prema poslu koji ste prihvatili postaće mnogo pozitivniji (“odlična firma, srećan sam što ovde radim”), a vas stav prema poslu koji niste prihvatili postaće nega-tivniji (“nije baš neka kompanija. Dobro je da sarrf odbio taj posao”)- Isti proces se može ponoviti pošto izaberete kola, školu ili u vezi sa akcijom koju ste preduzeli. Ono što želimo da kažemo, u najopštijoj formi, jeste da stav ljudi prema izabranim alternativama postaje pozitivniji, dok prema odbačenim alternativama postaje negativniji. Zašto se to događa? Odgovor leži u procesu koji nazivamo kognitivna disonanca.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.