Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Osiguranje
Objavio studenti.rs 28. mart 2017. Prijavi dokument
U savremenim uslovima poslovanja koje obeležava hiperkonkurencija, stalne promjene, neizvesnost i sve veći rizik u poslovanju, povećana osjetljivost potrošača i globalizacija poslovanja, etika ima sve veći značaj za djelovanje osiguravajućih društava i sve veći uticaj na njihove poslovne uspjehe. Naime, savremena javnost etiku pretpostavlja profitu pa osiguravajuća društva moraju prilagoditi svoje poslovanje zavisno o okruženju u kojem djeluju u cilju dugoročno održivog poslovanja. Pritom sve važniju ulogu ima etika u marketingu osiguravajućeg društva. Neetičke marketinške aktivnosti osiguranici najčešće smatraju neprihvatljivim i često odbijaju sklapati polise osiguranja s osiguravajućim društvima koja se bave takvim aktivnostima. Etika zahvata područja svih marketinških funkcija i svih marketinških aktivnosti.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio pavlaka20 14. jul 2023.
Objavio KineZZZ 04. januar 2023.
Objavio studenti.rs 30. jun 2021.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.