Odlomak

Poslovni bonton

U današnjem poslovnom svetu više nije dovoljno samo dobro poznavati svoje područje delatnosti; sposobnost da se dobro slažete s drugima, da se lijepo ponašate i da se drugi lijepo osjećaju u vašem društvu, sve je važnija; bez tih sposobnosti posao lako može propasti; kako se naši proizvodi i usluge često u bitnim sastojcima ne razlikuju znatno od onih naših konkurenata, upravo će o našem ponašanju zavisiti hoće li klijenti izabrati našu kompaniju ili neku drugu; pravilno i profesionalno ponašanje ključna je predpostavka kvaliteta.
Bonton (fr. Bon Ton što znaci dobar ton) je knjiga ili kodeks ponašanja kojeg bi se trebao pridržavati svaki pripadnik društva. Bontoni nas uče kako se treba ponašati, izražavati, izgledati, komunicirati, gestikulirati i dr. u gotovo svakoj situaciji. Bonton najstrože osuduje vrijeđanje, psovanje i fizičko obracunavanje

Postoje 4 osnovne razlike poslovnog bontona:

1.    Predstavljanje
2.    Upoznavanje
3.    Komuniciranje
4.    Kancelarijsko poslovanje

U kontekstu poslovni bonton je skup neformalnih pravila i tradicija koji omogućuju bolju komunikaciju i provođenje poslovnih zadataka
Poslovni bonton daje nam strukturu u kojoj trebamo djelovati

A. Predstavljanje

Smatra se nepristojnim neprikladno se odjenuti, jer se to može protumačiti kao nepoštovanje u slučaju da je odjeća manje formalna nego što to situacija zahteva. Pristojno lično predstavljanje isključuje titule, naslove ili slične opise sebe, osim onih granskih i namenskih. Najčešće se ljudi povode za prvim dojmom koji su stekli pri predstavljanju. Uopšteno gledano, sebe i svoju organizaciju predstavljamo:

1.    stavom i govorom tela
2.    odećom
3.    organizacijskom kulturom
4.    sredstvima, lokacijom i profilom zaposlenih

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari