Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 21. maj 2018. Prijavi dokument
Prilikom istraživanja ponašanje potrošača, jedan od najznacajnijih segmenata je proces donošenja odluke o kupovini proizvoda ili usluga. U suštini proces odlučivanja potrošača predstavlja vodič za menadžment organizacije, o tome kako potrošači razmišljaju i reaguju kada odlučuju o kupovini proizvoda i usluga. Na osnovu prikupljenih informacija o potrošačima i njihovom ponašanju tokom procesa kupovine, menadžeri su u mogućnosti da kreiraju optimalan marketing miks za svaki ciljni segment potrošača.
Danas nije dovoljno znati samo šta potrošači kupuju, neophodno je imati sve relevantne informacije vezane za širi koncept procesa donošenja odluke o kupovini. Zato je veoma bitno znati pored toga šta i u kojoj količini potrošači kupuju, i zašto kupuju, kako, kada, gde i koliko učestalo kupuju, kakve su im navike pri potrebi i odlaganju proizvoda, koliki im je nivo satisfakcije nakon upotrbe proizvoda i sl.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.