Odlomak

Prilikom istraživanja ponašanje potrošača, jedan od najznacajnijih segmenata je proces donošenja odluke o kupovini proizvoda ili usluga. U suštini proces odlučivanja potrošača predstavlja vodič za menadžment organizacije, o tome kako potrošači razmišljaju i reaguju kada odlučuju o kupovini proizvoda i usluga. Na osnovu prikupljenih informacija o potrošačima i njihovom ponašanju tokom procesa kupovine, menadžeri su u mogućnosti da kreiraju optimalan marketing miks za svaki ciljni segment potrošača.
Danas nije dovoljno znati samo šta potrošači kupuju, neophodno je imati sve relevantne informacije vezane za širi koncept procesa donošenja odluke o kupovini. Zato je veoma bitno znati pored toga šta i u kojoj količini potrošači kupuju, i zašto kupuju, kako, kada, gde i koliko učestalo kupuju, kakve su im navike pri potrebi i odlaganju proizvoda, koliki im je nivo satisfakcije nakon upotrbe proizvoda i sl.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 24 stranica
  • Tržišno poslovanje Mr Branka Spasojević
  • Školska godina: Mr Branka Spasojević
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Leposavić,  Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari