Odlomak

Danas je prodaja tesno povezana sa menadžmentom svih aktivnosti koje vode zaključenju poslovnog procesa prodaje, ali uključuje još i planiranje, organizovanje i sprovođenje kontrole prodaje. U tom smislu, današnji menadžer prodaje aktivno učestvuje u izradi planova preduzeća. Zato je neophodno da dobro vlada tehnikama planiranja koje pretpostavljaju predviđanje prodaje, ali i izradu neophodnog budžeta.
Da bi se prodaja efikasno realizovala, menadžer prodaje mora poznavati i određene tehnike marketinga, tj. vešto vladati svim integrisanim marketinškim aktivnostima koje se implementiraju u određenim vremenskim intervalima prodajnih aktivnosti, a sve u cilju unapređenja prodaje. Na kraju, menadžer prodaje treba da je upoznat sa svim razvojnim procesima u upravljanju ljudskim resursima.
Pristup reviziji elemenata računovodstvenih izveštaja sprovodi se po ciklusima transakcije. Koji ciklusi transakcije će biti kod klijenta, zavisi pre svega od prirode njegove delatnosti.
Proces revizije se sprovodi na sve cikluse poslovnih transakcija, pri čemu postoje određene specifičnosti u primeni postupaka i procedura revizije po pojedinim ciklusima. Odvija se preko uzajamno povezanih ciklusa i to: ciklusa nabavke proizvodnje, prodaje i naplate.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Revizija i kontrola poslovanja Dr Nebojša Matić
  • Školska godina: Dr Nebojša Matić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Šabac,  Visoka tehnološka škola strukovnih studija u Šabcu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari