Odlomak

Cena predstavlja jedan od instrumenata marketinga tj. elemenata marketing miksa. Cena nije nezavisna od ostalih elemenata, već zajedno sa proizvodom ili uslugom, distribucijom i proocijom daje koherentnu celinu koja pruža izuzetnu vrednost za potrošače. U ranijem periodu značajniji su bili necenovni faktori, a danas je cena jedna od osnovnih elemenata kojom se određuje učešće na tržištu i profitabilnost preduzeća. Aktivnosti formiranja i upravljanja cenama značajno utiču na profitabilnost preduzeća. Odluke o formiranju cena značajne su za realizaciju poslovnih ciljeva i ciljeva marketinga.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Upravljanje projektima prof.Veronika Boškov
  • Školska godina: prof.Veronika Boškov
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari