Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 31. oktobar 2018. Prijavi dokument
Cena predstavlja jedan od instrumenata marketinga tj. elemenata marketing miksa. Cena nije nezavisna od ostalih elemenata, već zajedno sa proizvodom ili uslugom, distribucijom i proocijom daje koherentnu celinu koja pruža izuzetnu vrednost za potrošače. U ranijem periodu značajniji su bili necenovni faktori, a danas je cena jedna od osnovnih elemenata kojom se određuje učešće na tržištu i profitabilnost preduzeća. Aktivnosti formiranja i upravljanja cenama značajno utiču na profitabilnost preduzeća. Odluke o formiranju cena značajne su za realizaciju poslovnih ciljeva i ciljeva marketinga.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.