Odlomak

Termin “ponasanje potrosaca” se moze definisati kao ponasanje koje potrosaci ispoljavaju pri istrazivanju, kupovini, koriscenju, oceni i rasporedjivanju proizvoda i usluga za koje ocekuju da ce zadovoljiti njihove potrebe. Proucavanjem ponasanja potrosaca istrazuje se kako pojedinci donose odluke da trose svoje raspolozive resurse (novac, vreme, energiju) radi potrosnje odredjenih proizvoda. Ono obuhvata istrazivanje sta, zasto, kako, kada, gde i koliko cesto potrosaci kupuju proizvode.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 26 stranica
  • Ponasanje potrosaca Doc. dr Igor Trandafilović
  • Školska godina: Doc. dr Igor Trandafilović
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Zaječar,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za menadžment u Zajčaru  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari