Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio izuzetnanagrada 10. jul 2011. Prijavi dokument
Povećanje programa putem diferenciranja postaje za svako preduzeće bitna konkurentska komponenta, koja se ogleda u rastućem diferenciranju potreba. Danas se uočava stalno rastući trend diferenciranja ponude. Zbog izuzetno značajnog uticaja na promenu toka poslovanja u vremenu jake konkurencije, za temu ovog rada izabrali smo ,, Strategije diferenciranja proizvoda“. U prvom delu rada predstavićemo Pilot fabriku – SZR ,,Aluplast – Nedeljković” iz Žitorađe.U okviru ovog dela prikazaćemo njihov proizvodni program i opremu za proizvodnju.
Drugo poglavlje je uvod u strategiju poslovanja izabrane Pilot fabrike. Da bismo mogli da shvatimo razlog izbora strategije diferencijacije, uradili smo teoretski uvod, zatim analizu poslovanja SZR ,,Aluplast – Nedeljković” (obim ostvarene proizvodnje u 2008.godini, analizu proizvodno-tehničkog aspekta, analizu ljudskih resursa). Na osnovu tih podataka, uradili smo SWOT analizu.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.