Odlomak

 

Povećanje programa putem diferenciranja postaje za svako preduzeće bitna konkurentska komponenta, koja se ogleda u rastućem diferenciranju potreba. Danas se uočava stalno rastući trend  diferenciranja ponude. Zbog izuzetno značajnog uticaja na promenu toka poslovanja u vremenu jake konkurencije, za temu ovog rada izabrali smo ,, Strategije diferenciranja proizvoda“. U prvom delu rada predstavićemo Pilot fabriku – SZR ,,Aluplast – Nedeljković” iz Žitorađe.U okviru ovog dela prikazaćemo njihov proizvodni program i opremu za proizvodnju.

Drugo poglavlje je uvod u strategiju poslovanja izabrane Pilot fabrike. Da bismo mogli da shvatimo razlog izbora strategije diferencijacije, uradili smo teoretski uvod, zatim analizu poslovanja SZR ,,Aluplast – Nedeljković” (obim ostvarene proizvodnje u 2008.godini, analizu proizvodno-tehničkog aspekta, analizu ljudskih resursa). Na osnovu tih podataka, uradili smo SWOT analizu.

 

 

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari