Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio izuzetnanagrada 10. jul 2011. Prijavi dokument
Povećanje programa putem diferenciranja postaje za svako preduzeće bitna konkurentska komponenta, koja se ogleda u rastućem diferenciranju potreba. Danas se uočava stalno rastući trend diferenciranja ponude. Zbog izuzetno značajnog uticaja na promenu toka poslovanja u vremenu jake konkurencije, za temu ovog rada izabrali smo ,, Strategije diferenciranja proizvoda“. U prvom delu rada predstavićemo Pilot fabriku – SZR ,,Aluplast – Nedeljković” iz Žitorađe.U okviru ovog dela prikazaćemo njihov proizvodni program i opremu za proizvodnju.
Drugo poglavlje je uvod u strategiju poslovanja izabrane Pilot fabrike. Da bismo mogli da shvatimo razlog izbora strategije diferencijacije, uradili smo teoretski uvod, zatim analizu poslovanja SZR ,,Aluplast – Nedeljković” (obim ostvarene proizvodnje u 2008.godini, analizu proizvodno-tehničkog aspekta, analizu ljudskih resursa). Na osnovu tih podataka, uradili smo SWOT analizu.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 16. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio Tatijana1611 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.