Odlomak

Ukoliko dominantno preduzeće ne uživa zakonske povlastice, život mu baš i nije lagan. Ono mora biti neprestano na oprezu. Druga preduzeća prkose njegovoj snazi ili nastoje iskoristiti njegove slabosti. Tržišni bi lider mogao lako skrenuti s pravoga puta i ubrzo se naćina drugom ili trećem mjestu. Može se, na primjer, pojaviti neka inovacija proizvoda i naškoditi lideru. Lider bi morao oprezno trošiti u očekivanju teških dana, dok izazivač troši. Dominantna bi preduzeća mogla izgledati staromodnom u odnosuprema novim i energičnijim suparnicima. Troškovi bi dominantnih preduzeća mogli prekomjerno rasti i naškoditi njenim profitima .

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 20 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Bosna i Hercegovina,  Sarajevo,  UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet za saobraćaj i komunikacije  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari