Odlomak

U posljednjih nekoliko decenija, svjetsku privredu karakterišu radikalne promjene. Geografske i kulturne distance se smanjuju pronalaskom aviona, kompjutera, interneta i drugih tehničkih unapređenja. Mnoge poslovne organizacije nastoje da posluju na globalnom tržištu. Danas skoro svaka organizacija na neki način je povezana sa globalnom konkurencijom, a granice u svjetskom biznisu nestaju.

Organizacije ne pokušavaju samo da ostvare prodaju lokalno proizvedenih proizvoda na internacionalnom tržištu, već takođe kupuju ili proizvode brojne komponente na tom tržištu. Zbog toga su brojni domaći proizvodi i usluge tzv „hibridi“, jer su materijali kupljeni, a proizvodnja i marketing aktivnosti sprovedeni u raznim zemljama svijeta.
U ovom radu pokušaću da objasnim sta je to globalno tržište, strategije globalnog tržišta, te ulogu i karakteristike transnacionalnih kompanija.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Međunarodne monetrane i finansijske institucije doc.dr Radmila Čičković
  • Školska godina: doc.dr Radmila Čičković
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Banja Luka,  Univerzitet za poslovne studije u Banja Luci  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari