Odlomak

Hotelska ponuda je složen tržišni proizvod, koji u sebi krije mnogo napora i rada zaposlenih u hotelijerstvu. Upravo u toj ponudi leži velika menadžerska uloga. Menadžer mora da pronađe način da motiviše zaposlene, donese odluke, rešava probleme, fleksibilno rukovodi i poveća ukupnu efikasnost, efektivnost i proizvodnost. Adekvantnom organizacionom funkcijom menadžmenta, osiguraće se jedinstvo akcija u izvršenju ciljeva i zadataka hotela, odnosno hotelskih preduzeća.

Menadžment definišemo kao proces kreiranja i održavanja uslova u kojima pojedinci, radeći zajedno u grupama, efikasno postižu odabrane ciljeve. Menadžment u savremenom hotelu, odnosno hotelskom preduzeću vrši četiri bitne funkcije, a to su: funkcija planiranja, funkcija vođenja, funkcija organizovanja i funkcija kontrole.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari