Odlomak

U svakoj oblasti ljudskog rada planiranje ima izuzetno mesto kao oblik sveobuhvatnih priprema za uspešnu organizaciju rada. U vaspitnom procesu sve vidove rada škole (redovna, dopunska, dodatna nastava, slobodno vreme i drugo) treba osmišljeno planirati, jer je to oblik predviđanja budućnosti i način uticaja na budućnost, na ostvarivanje cilja kao idealne slike željene budućnosti. Planiranje obuhvata zadatke koje treba obaviti u određenom vremenu, izvršioce (pojedince i grupe), oblike, metode i sredstva za ostvarivanje postavljenog cilja, kao i načine kontrole i procene postignutih rezultata , što se ogleda u planskom i racionalnom raspoređivanju i podeli individualnog i grupnog rada. U ovom seminarskom radu ćemo pokušati da ukažemo na sličnosti i razlike između klasičnih didaktičkih teorija i Savremene teorije, u pogledu planiranja nastavnog procesa, te dati opšti zaključak na ovu temu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari