Odlomak

U savremenom svetu turizam je jedan od ključnih faktora razvoja, ne samo pojedinih turističkih destinacija i zemalja, već i globalne ekonomije. Delatnosti koje čine turističku privredu, svrstale su se u red vodećih grana svetke ekonomije. Na prelazu u novi milenijum, oko 700 miliona ljudi uzelo je učešće u međunarodnim turističim kretanjima, a prihodi od međunarodnog turizma iznosili su preko 460 milijardi US dolara. Na stotite hiljada privrednih subjekta različitih organizacionih oblika I veličine, na turističkom tržištu nalaze osnov svoje egzistencije.
Promene koje su se odigrale na turističkom tržištu 20. veka uticale su I na razvoj agencijske delatnosti. Iako je uloga agencije kao posrednika i dalje važna, prvorazredni značaj dobija delatnost organizovanja turističih putovanja. Turizam kao društveno-ekonomska pojava karakteriše epohu u kojoj živimo. Veliki je broj ljudi koji imaju i slobodnog vremena i novčanih sredstava koja su spremni da utroše za turistička putovanja. Zbog toga moraju postojati turističke agencije kako bi olakšale turistička putovanja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari