Odlomak

Susrećući se sa menadžment izazovima na raskršću XX i XXI veka, menadžeri moraju sve više biti inovativni, proaktivni, fleksibilni i u svemu fokusirani na kvalitet. Kvalitet proizvoda i usluga u kompanijama postaje sve više presudan tržišni faktor koji izdvaja određenu kompaniju od svih ostalih. Menadžeri često moraju da daju odgovore na sledeća pitanja: Zašto je određeni kupac spreman da za određene proizvode ili usluge plati više nego za druge, šta je to zbog čega kupac plaća, koje su “vrednosne komponente” nekog proizvoda ili usluge, šta je to što je za kupca najvažnije pri kupovini našeg proizvoda ili usluge?

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 30 stranica
  • Strategijski menadžment -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET UNION - Fakultet za poslovno industrijski menadžment  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari