Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio izuzetnanagrada 12. avgust 2011. Prijavi dokument
Uvod
Okruženje u kome posluju savremena preduzeća, koje se još naziva i doba industrijske revolucije, karakterišu brze i česte promene, globalizacija, kao i stalna potreba za inovacijama. Moderna preduzeća posluju u uslovima diskontinuiteta, tako da njihov opstanak zavisi od sposobnosti prilagođavanja promenama u okruženju. Promenama u okruženju nametnule su i promene u odnosu na ciljeve i strategiju preduzeća, pa i na sam proces menadžmenta. Nasuprot težnji da se manksimizira prinos na ulaganja koji je bio ultimativni cilj preduzeća i strategije koja se bazirala na smanjenju troškova, moderno preduzeće teži stvaranju vrednosti za vlasnike, a strategija koju primenjuje kako bi ostvarilo ovaj cilj je propozicija vrednosti za kupce.
Metoda menadžmenta koja integriše ciljeve i strategiju u proces menadžmenta kako bi se ostvarila vrednost poznata je u literaturi kao Menadžment zasnovan na vrednosti, odnosno Value Based Menagement – VBM.
Cilj ovog rada je da ukaže na značaj definisanja misije vizije i strategije za preduzeće koje posluje u uslovima informatičke revolucije, kao i da pokaže povezanost između ovih pojmova u praksi uspešnih domaćih i svetskih preduzeća.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.