Odlomak

Izgradnja hotela i hotelskih kompleksa uvek je bila značajan pokretač poslovnih ideja i interesa, angažovanja komplementarnih delatnosti, i to radi ostvarivanja zajedničkih interesa, ukupnog razvoja privrede kroz ostvarivanje povećane tražnje za proizvodnim, prerađivačkim i drugim značajnim granama privrede i delatnosti, kao i porasta zapošljavanja lokalnog stanovništva i procesa razmene kulturnih, etičkih i moralnih vrednosti stanovništva i turista.
U skladu sa razvojem hotelijerstva i uvođenjem inovacija u hotelsko poslovanje, nametnula se potreba za bližim određenjem pojma hotela, kao i za utvrđenjem njegovih osnovnih oblika. Definisanjem hotela bavili su se mnogi teoretičari i praktičari. Među njima se ističu Munch, Lotz, Bemecker, Walterspiel, Deswell i dr. Zajednički elementi definicija svih navedenih autora odnose se na naglašavanje posebnosti usluga u hotelima i to: viša kategorija smeštaja, zadovoljavanje savremenih zahteva putnika odnosno turista (Munch), isticanje usluga smeštaja (Lotz), visok nivo personala i uređenje smeštaja (Bemecker), insistiranje na kompletnoj hotelskoj usluzi (Walterspiel).

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari