Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio milicazubovicc 04. april 2016. Prijavi dokument
UVOD
Poslednja dekada dvadesetog veka je posvedočila da je počeo period globalne konkurencije, koji se identifikuje prodorom standard svetskog tržišta i nedjunarodne orijentacije kompanija. Ne tako davno, u mnogim zemljama , ona gotovo da nije ni postojala. Veoma je malo privrednih grana u kojima konkurencija još nije poremetila stabilnost i dominantan položaj na tržištu. Nijedna kompanija i nijedna zrmlja ne mogu sebi da priušte zanemarivanje potrebe za konkurisanjem. Svaka kompanija i svaka zemlja moraju da pokušaju da shvate konkurenciju i da njome ovladaju.
Da bi kompanija realizovala tržišni uspeh potrebno je da poseduje konkurentsku prednost u vidu nižih troškova i diferencijacije proizvoda, uz strategiju dugotrajnog obezbedjivanja proizvoda i usluga visokog kvalitela. Konkurentska prednost je osnov poslovnih rezultata firme na konkurentskim tržištima. Konkurentske prednosti pojedinih država nisu nasledjene, već stvorene strateškim izborima i njihovom realizacijom, zasnovanom na znanju infrastructure, visokom tehnologijama i inovacijama.
Funkcija istraživanja i razvoja
Pojam, značaj i zadaci funkcije istraživanja i razvoja
Istraživanje je kritičko proučavanje različitih pojmova sa ciljem da se otkriju nova znanja radi stvaranja novih proizvoda, procesa i usluga.
Razvoj se odnosi na proces u kome će se rezultati istraživačkog rada primeniti u praksi.
Svrha istraživanja je upoznavanje zakona (prirodnih i društvenih), a svrha razvoja je da ovi zakoni nađu svoju praktičnu primenu.
Zadaci funkcije istraživanja i razvoja su:
• efikasnost poslovanja preduzeća (blagovremeno izvršavanje zadataka preduzeća)
• pronalaženje novih mogućnosti u poslovanju
Funkcija istraživanja i razvoja je JEZGRO KOJE POKREĆE PREDUZEĆE NAPRED.
Rezultati funkcije istraživanja i razvoja koriste se za donošenjeo odluka u vezi sa ciljevima, rastom i razvojom i strategijom..
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.