Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 02. jun 2021. Prijavi dokument
1. UVOD
Kako bi se definisali dobri marketing planovi nekog preduzeća i da bi se donele prave odluke o marketing miksu, veoma je bitno da se istraži, pre svega, ponašanje potrošača. U tom procesu treba istražiti karakteristike potrošača, kao i sve što utiče na njih prilikom odlučavanja o kupovini, kao i njihove potrebe potrošača, način života i sl. Analiza potrošača služi da preduzeća utvrde ko, šta i kako kupuje da bi svoje proizvode i usluge uskladili sa tim. Kada se identifikuje ciljno tržište i njegove potrebe, radi se na tome da se nezadovoljstvo potrošača svede na minimum i da se poboljša poslovanje u odnosu na konkurenciju.
U zavisnosti od kupovne moći potrošača, zavisi i njhova spremnost za potrošnju. Pored kupovne moći, na spremnost za potrošnju utiču i brojni elementi marketing ponude. Jedni utiču na kupovinu specifičnih proizvoda, a drugi pak, na potrošnju uopšte. Medjutim, cena proizvoda, kao i odnos cena proizvoda i supstituta, utiču na sve osobe. Zadovoljstvo potrošača na osnovu ranijeg korišćenja proizvoda, ili očekivano zadovoljstvo u budućnosti, može da utiče na želju da se kupe drugi proizvodi. Kvalitet proizvoda, zadovoljstvo potrošača, kao i brojni psihološki i sociološki faktori utiču na zadovoljstvo potrošača.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.