E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio jplaz 02. jul 2013. Prijavi dokument
MENTORSTVO
Tradicionalni i savremeni pristup mentorstvu
Proces unapređenja kvaliteta kojim se osigurava efikasnost i postizanje postavljenih ciljeva, koncept je o kojem se promišlja u svim profesijama, pa i u obrazovanju.
Krajnji cilj mentorstva, kao jednog od načina da se unaprijedi kvalitet rada nastavnika u školi, jeste unapređenje kvaliteta učeničkih znanja. Mentora bi trebao imati bilo koji nastavnik iz nastave,ne samo pripravnik, ukoliko želi da se usavrši ili unaprijedi u oblasti u kojoj je njegov kolega već postigao zapažene rezultate ili ima dodatno odgovarajuće i formalno obrazovanje (specijalističke studije, magistrate, doktorat, posebna priznanja, certifikate i sl.).
Proces unapređenja kvaliteta uopšte, zahtijeva da osoba razmišlja o tome koliko je dobro ono što radi, šta je to što želi da unaprijedi, te na koji način to postići. Savremeni pristup mentorstvu razlikuje se od tradicionalne prakse koja se, uglavnom, sastojala od kontrole i nadgledanja nastavnika.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.