Upravljanje činioca bezbjednosti u drumskom saobraćaju
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Bankarstvo/Finansije
Objavio Anka Stefanovic 08. januar 2014. Prijavi dokument
Uvod
U ovom radu obrađen je poslovni plan preduzeća “Nameštaj“ Beograd – Samostalne zanatske radnja za izradu i opravku predmeta od drveta i pločastih materijala sa sedištem u Rakovici u Beogradu.
Firma se bavi proizvodnjom nameštaja i pruženjem usluga vezanih za popravku istog. Vizija firme je da na što bolji način zadovolji potrebe klijenata, osvoji značajno tržišno učešće na što široj teritoriji, uz održavanje postojećeg zadovoljavajućeg kvaliteta i širenja asortimana proizvoda i da shodno potrebama tržišta povećava obim proizvodnje. Misija firme je da praćenjem zahteva potrošača i potreba tržišta dopunjuje svoj asortiman stolarskih proizvoda i usluga uz povećanje kvaliteta; da svojim poslovnim aktivnostima obezbedi spregu tradicionalne primarne proizvodnje i dostignuća savrmene drvno-prerađivačke i prozvodne tehnologije i na taj način ostvari diferentne prednosti u odnosu na konkurenciju.
Glavni ciljevi firme za 2007. godinu su implementacija nove marketing strategija, ekspanzija ciljne kategorije tržišta na širu teritoriju, učestvovanje na Beogradskom sajmu nameštaja radi marketinške prezentacije proizvoda i sklapanje novih ugovora, ostvarenje saradnje sa fabrikama nameštaja, ostvarenje dugoročne saradnje sa poslovnim bankama radi obezbeđivanja povoljnijih uslova prodaje, ostvarenje povećanja prodaje za najmanje 20 % i održavanje i poboljšanje postojeće opreme i sredstava
Tendencije firme
Vizija
Vizija firme je da na što bolji način zadovolji potrebe klijenata, osvoji značajno tržišno učešće na što široj teritoriji, uz održavanje postojećeg zadovoljavajućeg kvaliteta i širenja asortimana proizvoda i da shodno potrebama tržišta povećava obim proizvodnje.
Misija
Misija firme je da praćenjem zahteva potrošača i potreba tržišta dopunjuje svoj asortiman stolarskih proizvoda i usluga uz povećanje kvaliteta; da svojim poslovnim aktivnostima obezbedi spregu tradicionalne primarne proizvodnje i dostignuća savrmene drvno-prerađivačke i prozvodne tehnologije i na taj način ostvari diferentne prednosti u odnosu na konkurenciju.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.